Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2017 17:14 - Теодор Ангелов: "Моята концепция за шеф на БНТ е по-хубава от всичките предшественици"
Автор: radiovisioner Категория: Новини   
Прочетен: 268 Коментари: 0 Гласове:
0



Трима от кандидатите за поста на генерален директор на БНТ няма да бъдат допуснати до следващия етап в изслушването. Това са репортерът на БНТ Стоил Рошкев, водещият от „Скат“ Теодор Ангелов и инж. Радослав Главчев, реши на заседанието си Съветът за електронни медии.

 

„Нямам информация защо от СЕМ не ме допускат до следващия етап в конкурса за генерален директор на БНТ. Изненадан съм. И към момента не ми е даден отговор от СЕМ. Концепцията ми бе изключително страхотна и сериозна. Представях много добра и ясна визия за развитието на държавната медия. Просто не мога да си обясня защо членовете на СЕМ не са взели под внимание много важните и издържани елементи на концепцията ми“, заяви пред ПИК Теодор Ангелов.

 

 

 

Както ПИК съобщи по-рано, шестимата кандидати, допуснати до изслушване, са Сашо Йовков, Валерий Тодоров, Тома Иванов, Иван Гарелов, Константин Каменаров и Емил Кошлуков. Те ще представят концепциите си за развитие на телевизията на 21 и 22 август пред СЕМ. На 23 август се очаква решението на съвета кой ще бъде новият генерален директор на БНТ. 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radiovisioner
Категория: Новини
Прочетен: 857556
Постинги: 1688
Коментари: 141
Гласове: 116
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930