Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
22.08.2017 18:33 -
"нищо - 1 час" в бележката на заведение в Харманли
Започва проверка за категоризацията на заведение в Харманли, за което клиент твърди, че е получил сметка за престой без консумация.
Проверката е по инициатива на министъра на туризма Николина Ангелкова, съобщиха от министерството.
Според сигнала, подаден до Министерство на туризма, на 15 август 2017 година посетителят е платил 5.00 лв. за „нищо – 1 час“, както е отбелязано на касовата бележка, приложена към сигнала.
От сметката се вижда, че от кафе-сладкарница „Оскар“ са поискали сумата в 22.25 часа.
Министерство на туризма незабавно е сезирало Комисията за защита на потребителите и Национална агенция по приходите за последваща инспекция на заведението.
Министерство на туризма призовава гражданите да бъдат бдителни към подобни ситуации и при нужда да сигнализират на телефон +359 2 90 46 833 или на и e-mail: control@tourism.government.bg.
По-рано през деня стана ясно, че КЗП проверява поредна необичайна такса на морето - в Кранево се начислява такса „желание на клиента“ от 2 лв.
Миналата седмица клиентка на заведението в Кранево качи снимка в интернет на касовата бележка, в която се вижда калкулирана такса "желание на клиента".
В коментарите под снимката друг клиент на заведението пише, че в заведението са му таксували препържването на лука като "желание на клиента" за 2 лв. и добавя, че и кило лук не струва 2 лв.
По-рано този месец нашумя и друг случай за необичайна такса на морето. Заведение в Созопол поиска такса „празен стол" на клиенти.
Министърът на туризма Николина Ангелкова заяви, че такава практика е недопустима.
От ресторанта пък се оплакаха от вендета и заплашиха, че ще съдят "наглите клиенти", които лъжели.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 116