Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2017 10:21 - Главчев: Ще си помисля ще остана ли в Народното събрание
Автор: radiovisioner Категория: Новини   
Прочетен: 166 Коментари: 0 Гласове:
0



 Сигурно това е пръв случай, когато искат на председател на Народно събрание оставка за това, че е спазвал правилника. Това коментира пред журналисти в парламента Димитър Главчев, след като подаде оставка от поста председател на Народното събрание, предаде репортер на Агенция „Фокус“. „В името на това, че ни предстои председателство, пък и в името на парламентаризма въобще, защото знаете как изглежда за парламента, когато ги няма половината народни представители, а 1/3 в случая, поех този свой избор. Ще си помисля дали да остана в Народното събрание, тъй като малко е трудно очевидно аз и БСП да сме в един парламент. Малко ще помисля по тази тема“, коментира Главчев и уточни, че колегите му настояват да остане в парламента, но лично за себе си смята, че му е трудно да стои в едно Народно събрание с Корнелия Нинова и Антон Кутев. „Да приемем, че е цялата група на БСП. Аз неслучайно напускам, защото няма как един човек да бъде срещу цяла партия и то такава със 100-годишна история, наследник на БКП“, добави Главчев. 
Попитан дали ГЕРБ отново са предложили на Корнелия Нинова да поеме председателския пост, той отговори, че не са. На въпрос дали е вярно, че кръгове от БСП са съдействали Антонио Таяни да не посети Народното събрание, когато дойде във вторник, Главчев отговори: „Антонио Таяни идва в понеделник вечерта, потвърдил е присъствието си. Това е чиста спекулация. Няма такова нещо категорично“. 
Главчев отново подчерта, че премиерът Борисов нищо не е поискал от него, а му е казал сам да вземе решението си. „Аз реших, че е по-добре да избегнем пореден недобър тон. Още повече, че на мен ми се носи славата, че съм някакъв цензор и потискам свободата на словото. Не знам дали сте видели такова нещо в последните шест месеца“, каза още Димитър Главчев. 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radiovisioner
Категория: Новини
Прочетен: 851175
Постинги: 1688
Коментари: 141
Гласове: 116
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031