Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2018 21:37 - Кори Гуд: Расата на Древните Строители - Част 1, Продължение
Автор: lucecita Категория: Новини   
Прочетен: 3498 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.01.2018 22:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Кори Гуд: Расата на Древните Строители – връщане на наследството на човечеството за милиарди години - Част 1, Продължение

11 януари 2018 г.

(Свободен превод със съкращения)


НАЧАЛО НА РАЗКАЗА НА КОРИ ГУД

Кори Гуд: През последните десет седмици се случи явно увеличаване на контактите с Тир-Еър по време на сън.

[Д.У.: Тир-Еър е ключово същество, представител на Ра, с което Кори работи от самото начало.]

По-голямата част от сведенията касаеше подготовката на различни раси за появата на две нови раси на Пазителите – членове на Алианса на Сферичните Същества.

[Д.У.: Алиансът на Сферичните Същества включва самите сфери, защото те са живи, а също пет различни извънземни групи от високо ниво, сред тях Сините Авиани и Съществата със Златни Триъгълни Глави.]

По същото време получавах огромен масив от нова информация. Състояха се няколко срещи със Земния Алианс, Алианса на ТКП и Аншар. Състоя се също така странен и интензивен контакт с Гонсалес и маянците.

[Д.У.: Аншар са човекоподобни същества, които живеят в огромни градове под повърхността на Земята. Маянците са група хора, представители на цивилизацията на маите, която отишла в космоса благодарение на контакта си с извънземни.]

Състояха се мащабни срещи между Алианса на Сферичните Същества, Суперфедерацията и Федерацията на драконианците.

[Д.У.: Суперфедерацията е група от над 60 различни извънземни раси, работещи над нашата генетика от хиляди години. Федерацията на драконианците е алианс на зли извънземни рептилоиди и други групи, които са под техен контрол.]

Съвсем неотдавна ме взеха на среща, където Групата на Вътрешната Земя, Стражите и делегатите на Алианса на Сферичните Същества от 52 звезди в нашия звезден регион бяха представени на новите Пазители.

[Д.У.: Изглежда Стражите са пазители на руините на Расата на Древните Строители.]

Преди да се сбогуват с нашата плътност, Сините Авиани и Съществата със Златните Триъгълни Глави ни оставиха послание…

Беше в средата на октомври 2017 г.  Седях в хола в нашия дом в Тексас. Беше около 15 ч. Разглеждах рисунките, които смятахме да използваме в романа в комикси, над който работехме. Много е интересно това, че мислехме да го наречем „Връщането на Пазителите”. Около мен се намираха опаковани сандъци и кашони, подготвени за нашето пренасяне в Колорадо. Изведнъж, без никакво предупреждение, блесна ярка светлина, която ме пренесе на кораба на маите, намиращ се някъде на земна орбита. Оказах се в един от дългите коридори, които съм виждал по време на предишните ми посещения. Обикновено, когато попадах на кораби на маите, аз чувствах невероятна енергия, като „върхът на блаженството”. Този път енергията беше ужасна.

ВЪВЛЕЧЕН В СРАЖЕНИЕ

Гонсалес бързо ме хвана и започна да ме бута към широка врата, която водеше в стая. Откакто мина през „маянско изцеление”, винаги виждах в очите му само усмивка. Но сега погледът му беше пълен с тревога. Приближих се и се опитах да спра и да разбера какво се случва. На кораба на маите такава бурна активност беше доста необичайна.

Видях маи с големи камъни, приличащи на накрайника на огромна брадва. Те се държаха или за едната страна, или за „края” на тези устройства и ги използваха или като екран, или като оръжие. Маите внимателно влязоха в стаята преди нас. Те изглеждаха така, сякаш се канеха да се сражават. Гонсалес каза, че няма време да обяснява. Те искаха да вляза в стаята.

РЕПТИЛОИДНО СЪЩЕСТВО В ЗАДЪРЖАЩ МЕХУР

Влязох в стая, която приличаше на тези, в които по-рано получавах медицинско лечение.

[Д.У.: Групата на маите се специализира в предоставяне на лечение на оцелели след травми, получени в ТКП в нейните най-тъмни операции.]

Видях около дузина маи, които стояха и насочваха оръжието си към другия край на стаята, където в сдържащ мехур плаваше същество, приблизително по средата между пода и тавана. Веднага почувствах емоциите на маите - краен емоционален стрес. Иначе досега те винаги са излъчвали мир и любов.

После забелязах 5-7 маи, лежащи на пода, очевидно мъртви. Погледнах съществото, плаващо на другия край на стаята. Това беше рептилоидна същност с костна структура, приличаща на костната структура на човек. Имаше леко удължена глава. Съществото беше с ръст 2,2 м. То рязко се обърна към мен и започна да ме вика по името, което ми дадоха Сините Авиани - “Ра-Хануш-Еър”. Изведнъж се чу силно щракване. В този момент разбрах, че се намирам тук, не за да се договарям за нещо. Моята задача беше да отвлека вниманието, което даде възможност да убият съществото.

Веднага дойдоха и други маи, за да се погрижат за мъртвите си съотечественици и да приберат тялото на убития рептилоид. Гонсалес ми каза, че съм се справил отлично. Аз бях в шок и определено не бях щастлив, че без всякакво предупреждение или обяснение ме използваха да отвлека вниманието на съществото, за да могат да го убият.

Гонсалес видя, че аз съм разстроен и каза: „Извиняваме се за това, че Ви въвлякохме във всичко това. Превозвахме този пленен драконианец, който се оказа ВИП.  Пленихме го преди няколко часа в система от пещери, дълбоко под африканския континент. Очевидно маите надцениха своята способност да го задържат с технология на „стазис”.

Гонсалес разказа, че превозвали рептилоида в специално затворническо съоръжение, когато той дошъл на себе си и нападнал маите. Драконианците и групата на Суперфедерацията използвали това съоръжение като затвор за същества, нарушили определено съглашение, сключено много отдавна.

Гонсалес погледна маянеца, който стоеше до един от каменните контролни панели, на който светна обичайното разнообразие от цветове, светлини и символи. Той ме погледна и каза:Позволете им да видят какво се е случило”. Преди да успея да попитам за кого говори, блесна светлина.

Заедно с Гонсалес, група маи и тялото на рептилоидното същество, аз се оказах в огромна пещера. Стените й водеха към две отделни плата, намиращи се на височина 27 метра над нас. На едното видях високи руси мъже и група, известна като
ИБС (извънземни биологични същества). На другото се намираха различни видове инсектоиди, включително същества, приличащи на мравки и богомолки.

Изведнъж у мен възникна усещането, че в моите собствени мисли започна да се вмъква цял хор от мисли на различни същества. Те проиграваха събитията, които току-що наблюдавах на кораба на маите. Преди да се изключат, те ги проиграха десетки пъти. Бях много смутен и шокиран от такова сурово изпитание. Забелязах, че Гонсалес и маите очевидно също преминаваха през същото проиграване на събитията в главите си. Когато всичко свърши, забелязах, че маите и Гонсалес бяха повече от разочаровани, че не са успели да доставят пленника жив. Мислех да разпитам Гонсалес по-подробно за това, което се случи току-що, но блясване на светлина ме върна в къщи. Реших да  поискам от Гонсалес повече информация при някоя следваща среща.

КОМЕНТАРИ на Дейвид Уилкок:

[Д.У.: Това събитие е интересно да се разглежда като синхронно огледално отражение на това, което сега виждаме на Земята. Според последна информация, през 2017 г. по обвинения за търговия с деца и други подобни престъпления са били арестувани 40000 души. Най-после чистката достигна до агенти на Дълбоката Държава от най-високо ниво. Мнозина от тях влизат в списъка от 10000 души, на които са предявени официални обвинения. Чуваме, че множество високопоставени персони вече са отведени в затворнически съоръжения на кораби на ВМФ и в базата Гуантанамо в Куба.

Изглежда
подобни процеси текат и в “космическата война”. По-конкретно, елитът на драконианците бива арестуван, държи се под стража и навярно ги разпитват.]

Направих всичко възможно да забравя неприятната случка с Гонсалес и маите и да се върна в „работен режим”. Почти веднага, насън, с мен започна да общува Тир-Еър. При един от контактите ми казаха, че трябва да се подготвя за редица срещи със Суперфедерацията и Съвета на Сатурн, които ще се случат в близките няколко дни. На 16 декември 2017 г., малко след 3 ч. през нощта в стаята ми се появи синя сфера. Станах и облякох красивите дрехи, които си бях приготвил вечерта преди лягане. После се обърнах към сферата и дадох знак, че съм готов за транспортиране.

ПРИСТИГАНЕ НА БАЗАТА НА СУПЕРФЕДЕРАЦИЯТА

Пристигнах на уединено място, спуснах се по стъпала и се оказах във фоайето на базата на Суперфедерацията, намираща се близо до Юпитер. Веднага разбрах къде съм и започнах да разглеждам присъстващите. Забелязах наблизо Гонсалес и трима маи. Гонсалес дойде при мен и попита дали съм готов. Аз се поинтересувах: „Готов за какво?”

Гонсалес се усмихна: „Всичко е както винаги, може би така е по-добре, иначе просто щяхте да се изнервите”. И ме поведе към залата за конференции.

ВОДНИ СЪЩЕСТВА

Залата беше необичайно пълна. Там се намираха различни същества, които или не бях виждал от десетилетия, или бяха съвсем непознати. Сред непознатите ми видове беше малка група водни същества, привързани към едно място поради техните атмосферни потребности. Присъстваха пет различни вида водни същества. Три от тях нямаха крака, вместо тях имаха опашки. Един от художниците, който работи над новите комикси, Стив Кефало, нарисува изображение на едното от водните същества. Повече за този проект можете да намерите на сайта ReturnoftheGuardians.com.

Три същества без крака бяха сложени в цилиндри с вода, плаващи над пода. Водата трябваше да се задържа в цилиндрично силово поле, което поддържаше контрола около техните тела.

Гонсалес извади от джоба си малък стъклен таблет. Няколко секунди той гледаше таблета, сякаш искаше да получи достъп до него, после ми го подаде. Каза, че водните същества извършват голям брой експерименти в нашите океани и, съответно, не обичат много човечеството. Те считат, че ние сме напаст за океаните и за дивия живот на планетата.

ПОЛЕТА, СЪЗДАВАЩИ ЕСТЕСТВЕНА АТМОСФЕРА 

Започнах да разглеждам другите същества, присъстващи на събранието. Гонсалес каза, че както и водните същества, всеки вид има около себе си поле, създаващо атмосферата на родната му планета. Такова поле има дори около нас двамата.

Гонсалес погледна нагоре, към куполообразния таван, и каза: „Тази космическа станция е много древна, но е с много напреднала технология. Тя сканира всяко пристигнало същество така, че веднага да удовлетвори всички негови биологични потребности. Освен това е способна да взаимодейства с всяко същество на ниво съзнание и да осигури двустранна връзка между всички присъстващи”.

Насочихме се към един от секторите с кресла, отделени за делегатите. Гонсалес ми каза, че днес аз трябва да застана отпред на трибуната и допълни: „Не се вълнувайте, как може да е нещо лошо среща на Суперфедерацията с Пазителите?”

АЗ СЪМ ГОТОВ” 

Качих се на трибуната и се обърнах към аудиторията. Погледнах към делегацията на Земята и там познах един от членовете на Съвета на 200-те. Когато разбрах на какво ниво е тази среща, започнах да треперя, но си помислих: „Аз съм готов”. Веднага зад мен се появиха Тир-Еър и Същество със Златна Триъгълна Глава.

Тир-Еър се обърна към мен и каза: „Повтаряйте всичко, което Ви казвам, дума по дума”. Аз кимнах, обърнах се с лице към залата и започнах да говоря: „Ние ви приветстваме в любовта и светлината на Единия Безкраен Творец. В този момент Тир-Еър и Съществото със Златна Триъгълна Глава протегнаха напред длани и се поклониха. Аз повторих техния жест. Чувствах как от Тир-Еър извира енергия на любов. Стори ми се, че той се отваря към мен повече от обикновено. Бях препълнен от емоции. Сълзи се стичаха по лицето ми, затова не можех ясно да виждам аудиторията.

СУПЕРФЕДЕРАЦИЯТА НАРУШАВАЛА КОСМИЧЕСКИЯ ЗАКОН 

Продължавах да повтарям думите на Тир-Еър, не разбирайки докрай много от това, което казвах. Изказваха се някакви космически юридически твърдения, а после се говореше за 22-те генетични програми, осъществявани от Суперфедерацията. Тир-Еър се обръщаше към групата същества, назовавайки ги по име и пояснявайки откъде са дошли.

[Д.У.: Когато помолих за конкретика, Кори поясни, че съществуват  определени защитни протоколи, създаващи амнезия за такива видове детайли. Те съвпадат с указанията от Закона за Единството” за защита на свободната воля.]

После Тир-Еър започна да обсъжда космически съглашения по тези програми, които в океаните от време понякога са се спазвали, а понякога са се нарушавали. Изглежда всяка от 52-те звезди в нашия локален куп е преминала през подобни генетични програми.

[Д.У.: В рамките на тези програми групите на Суперфедерацията са взимали ДНК от цялата галактика и са я смесвали с нашата, подготвяйки ни за Възнесение.]

После Тир-Еър обяви, че Суперфедерацията, каквато те са я познавали, скоро ще бъде разпусната, както това се е случвало в безбройните системи на другите звезди. Това е в пълно съответствие с космическия закон. След това Тир-Еър каза, че скоро ще се появят още две раси Пазители, които ще заменят Сините Авиани и Съществата със Златни Триъгълни Глави. Тогава новите Пазители ще преведат Суперфедерацията през укрепване и към закриване на тези програми.

Веднага след думите на
Тир-Еър част от аудиторията скочи и започна да говори, като се прекъсваха един друг. Едни общуваха с помощта на реч, а други – телепатично.

Автоматичната система на космическата станция блокира общуването. Някои същества размахваха ръце и говореха, но не се чуваше нито един звук. Делегатите се върнаха на местата си.

Тир-Еър помоли да предам: “Човечеството ще трябва да преодолее още много неща. В новата фаза този Съвет скоро ще бъде разпуснат. „Космическото Семейство” на човечеството ще му помага за неговото излекуване и ще го насочва за управление на неговата собствена генетика и духовен растеж. Този Съвет ще контактува с делегати, въплътили се на Земята, дотогава, докато човечеството не поиска те да бъдат отстранени. На човечеството ще бъде предложено официално място в Съвета на новата Суперфедерация. Членовете на Космическото Семейство ще използват своя опит като част от програмите, за да помагат Съветът да се насочва към по-нататъшни непрекъснати програми из цялата галактика”.

Тир-Еър завърши речта си с думите:
“В Служене на Всички, в Служене на Единия”. После Тир-Еър и Съществото със Златната Триъгълна Глава изчезнаха. Аз се запътих към Гонсалес и той ме поведе към изхода. Излязохме от залата и видяхме тримата маи на същото място, където ги бяхме оставили.

Гонсалес ме запита: „
Знаете ли какво означава това? Погледнах го и отговорих: „Човечеството повече няма да бъде контролирано и десетки извънземни раси, които се смятаха за богове, повече няма да експериментират с него”. Гонсалес отбеляза: „Това означава, че Галактическата Федерация, част от която се явява Алиансът на Сферичните Същества, ще ни помага с Империята на Драконианците. Те няма да ги махнат от нас, но ще осигуряват поддръжка, което ще ни помогне да изчистим собствения си дом. Също така ще трябва да противостоим на заплахата на ИИ (Изкуствения Интелект) дотогава, докато редица слънчеви изригвания не го изчистят от нашата Слънчева система”.

Аз бях шокиран и възразих: “Алиансът на Сферическите Същества е противник на насилието; как те ще се противопоставят на рептилоидите?” Гонсалес отговори: “Предполагам, че ще наблюдаваме тази игра заедно. След редица слънчеви събития драконианците ще бъдат енергийно изтласкани от тази система. Около хиляда години Слънцето ще изпуска енергия, несъвместима с тях. Множество рептилоиди ще се опитат да останат скрити в Земята във времеви полета и на плътно екранирани бази  дълбоко под земята, както са правели в предишните цикли. За изгонването им от тези места ще отговарят хората. Тогава драконианците няма да могат да се върнат в тази система”.

Аз попитах
: “Защо само хиляда години?” Гонсалес ме погледна и отговори: “Звучи като в Библията, нали? Земята е разположена до  Супер Врата. Тя е специална. Космическият закон забранява Вратата да се затваря за която и да е конкретна раса. Единствената алтернатива е да се блокира системата, до която тя се намира. След като човечеството мине през Разкриването и слънчевите събития, рептилоидите повече няма да представляват сериозна заплаха”.

Аз попитах: „Кой ще управлява енергийното поле в този хилядолетен период
?” Гонсалес отговори: “Изглежда, че хилядолетното енергийно поле ще бъде естествена част от циклите на космическата мрежа и на енергийния поток”. Според негова информация, това е нещо, създадено от агентите на Галактическата Федерация.

В този момент отново се появи синя сфера и започна своето зигзагообразно движение. Някои посетители на конференцията наблюдаваха как тя кръжи около нас. После ние двамата изчезнахме от тяхната видимост.

(Свободен превод със съкращения, следва Част 2)

Източници:

https://divinecosmos.com/start-here/davids-blog/1225-abr-legacy

http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=389




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lucecita
Категория: Новини
Прочетен: 2572567
Постинги: 995
Коментари: 99
Гласове: 914
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол