Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Постинг
08.03.2018 17:53 -
Сименс тества първия от новите влакове за софийското метро
Столичният кмет съобщи във Фейсбук, че “Сименс“ вече тества първия от новите влакове за третата линия на софийското метро и го показа на снимка.
"Това е първият от новите влакове за третата линия на метрото, който вече е в процес на технически изпитания. В производство са още 4 от 20-те влака, като първите ще започнат да пристигат в София през лятото на тази година", пише във личния си профил Йорданка Фандъкова.
Тя пояснява, че новите влакове са с намалено потребление на електроенергия, намалени нива на шум, както и с опция за движение без машинист.
"Целият влак е проходим, за разлика от тези, които имаме, при които вагоните са отделени", допълва кмет.
Метровлаковете са от серията на "Сименс" Inspiro. Те се тестват в центъра за изпитания Т1 на Сименс, намиращ се в Вегберг-Вилденрат, Германия.
Изпълнителят трябва да изработи 20 съчленени влака от по три секции, всеки с дължина около 60-метра, или с 20 метра по-къси от използваните в момента в София руски влакове
Новите метровлакове ще се движат по трета линия на метрото, която свързва кв. "Овча купел" с кв. "Левски". Трасето на новия метродиаметър, който се строи в момента, е 18 км и по него ще има 18 метростанции.
Новите метровлакове на "Сименс" ще обслужват първия етап от трасето, който е с дължина 7 км, ще има 7 метростанции и ще свързва "Красно село" с началото на бул. "Владимир Вазов".
Снимка вижте тук http://i2.dir-i.net/CMS/2018/03/08/l/3a_l0b06h.jpg
"Това е първият от новите влакове за третата линия на метрото, който вече е в процес на технически изпитания. В производство са още 4 от 20-те влака, като първите ще започнат да пристигат в София през лятото на тази година", пише във личния си профил Йорданка Фандъкова.
Тя пояснява, че новите влакове са с намалено потребление на електроенергия, намалени нива на шум, както и с опция за движение без машинист.
"Целият влак е проходим, за разлика от тези, които имаме, при които вагоните са отделени", допълва кмет.
Метровлаковете са от серията на "Сименс" Inspiro. Те се тестват в центъра за изпитания Т1 на Сименс, намиращ се в Вегберг-Вилденрат, Германия.
Изпълнителят трябва да изработи 20 съчленени влака от по три секции, всеки с дължина около 60-метра, или с 20 метра по-къси от използваните в момента в София руски влакове
Новите метровлакове ще се движат по трета линия на метрото, която свързва кв. "Овча купел" с кв. "Левски". Трасето на новия метродиаметър, който се строи в момента, е 18 км и по него ще има 18 метростанции.
Новите метровлакове на "Сименс" ще обслужват първия етап от трасето, който е с дължина 7 км, ще има 7 метростанции и ще свързва "Красно село" с началото на бул. "Владимир Вазов".
Снимка вижте тук http://i2.dir-i.net/CMS/2018/03/08/l/3a_l0b06h.jpg
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 116