Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2017 11:33 - Делян Добрев: Елена Йончева ще се запомни в политиката като мой палач и убиец
Автор: radiovisioner Категория: Политика   
Прочетен: 901 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Няма да занамивам Народното събрание с отговори на клеветите на Елена Йончева. Това ми е под достойнството.

 

Това каза от парламентарната трибуна депутатът от ГЕРБ Делян Добрев по време на дебатите по темата за депозираната от него оставка. Той поиска реплика по повод изказване на депутата от "БСП за България" Славчо Велков, който попита защо Добрев не се защитава сам, а това правят неговите колеги от ГЕРБ. "С госпожа Йончева ще се видим в съда. Ще я съдя не само за клевети, но и за набеждаване. Нека там и в прокуратурата да докаже твърденията си. Аз тук няма да губя времето на народните представители. Не мисля, че тук трябва да се коментират клеветнически твърдения. Ако за вас политиката е само хвърляне на кал, тя няма да ми липсва. Аз съм в политиката, за да правя политики", отговори Добрев.

"Политиката никога не е била самоцел за мен. Водил съм се винаги от правилото къде мога да бъда най-полезен за обществото. Направил съм редица предложения и промени в сектор "Енергетика", които бяха гласувани на 100% в пленарна зала. По тях не сме спорели, защото всички бяха наясно, че тези промени спасяват енергетиката. Аз съм горд с това. Мое лично предложение е да се проведат проучвания за нефт и газ в дълбоко Черно море. Това стана с мой подпис като министър. Прекратихме неизгодния за държавата проект АЕЦ "Белене". Договорихме много изгодни условия за "Южен поток". По мое време за пръв път беше намалена цената на доставките на газ. Аз ще се запомня в политиката с всички тези постижения и искрената подкрепа, която получих в последните дни. Вие ще се запомните в политиката като мой палач и убиец, при това без съд и присъда. Пита ли сте с какво ще се занимавам, след като напусна парламента? Първото нещо, което ще направя, е да си потърся правата в съда, за да разберете, че вече не сме 9 септември 1944 година", завърши Добрев.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radiovisioner
Категория: Новини
Прочетен: 858184
Постинги: 1688
Коментари: 141
Гласове: 116
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930