Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2017 10:04 - Димитър Главчев подаде оставка като председател на НС
Автор: radiovisioner Категория: Политика   
Прочетен: 186 Коментари: 0 Гласове:
0



 Току що внесох в деловодството на Народното събрание моята оставка. Няма смисъл искането за моята оставка да влиза в дневния ред, защото сега само трябва да я обявя.

Това заяви от трибуната на парламента председателят на НС Димитър Главчев. "Ние от ГЕРБ демонстрираме, ако искате го наречете различен стандарт или двоен аршин, за разлика от други. Решаваме проблемите. Няма да се обяснявам какво съм направил, защото смятам, че бях прав и не съм нарушил правилника на парламента. Това е морален акт. Искам да се възстанови нормалния парламентаризъм, нормалната обстановка в залата. Не искам да преча на българското председателство на ЕС. Правителството работи добре. Постигат се успехи. Искам да благодаря на всички, с които работих. Това е", завърши Главчев.

"Седяхме и говорихме около час с премиера Бойко Борисов. Той ми каза решавай си. Не е имало политически натиск. В никакъв случай. Всичко беше 50:50. Най-вероятно ще ме наследи Цвета Караянчева. В името на това, че ни предстои председателство и в името на парламентаризма реших да подам оставка. Ще помисля дали ще остана в парламента. Не мисля, че мога да стоя в един парламент с Корнелия Нинова и Антон Кутев. Не съм нарушил правилника", категоричен беше Главчев в кулоарите на парламента, минути след като подаде оставка.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radiovisioner
Категория: Новини
Прочетен: 850737
Постинги: 1688
Коментари: 141
Гласове: 116
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031